Hvad er en multi-valuta konto

Multi-valuta konto

En multi-valuta-konto (også kendt som et IBAN : International Bank Account Number) giver dig mulighed for at modtage penge i op til 34 valutaer og sende penge i 38 valutaer fra en enkelt konto. Du kan holde, indbetale og hæve penge eller konvertere dem til en anden valuta fra din konto til en meget overkommelig pris.

  • Fra din konto i flere valutaer kan du tilføje eller hæve penge til og fra din traditionelle bankkonto mod et mindre gebyr.
  • Afhængigt af din region kan du også bruge valutaerne direkte fra din Business Account konto ved at bruge en bred vifte af betalingsnetværk (SWIFT, SEPA, TARGET2, Faster Payments, CHAPS og mere).

Er der grænser for hvor mange penge jeg kan sende og modtage?
Nej, der er ingen transaktionsgrænser på vores bankforbindelses-konti i flere valutaer.

Hvilke valutaer kan jeg sende og modtage på min konto.
Vores bankforbindelse giver dig mulighed for at modtage betalinger i 34 valutaer. Du kan sende betalinger fra din konto i 38 valutaer.

Onboarding er på husets regning

Ja, du læste rigtigt – kvit og frit.

Hvorfor vælge os?

Din forretning fortjener kun det bedste.

Forestil dig en verden, hvor banktransaktioner ikke kun er hurtige, men også pålidelige og omkostningseffektive. En verden, hvor du ikke behøver at vente uger for at få en erhvervskonto, eller dage for at sende en overførsel. Det lyder som fremtiden, ikke? Velkommen til fremtiden – og den starter lige her, hos os.

  • Lynhurtig kontooprettelse

    Vi forstår, hvor værdifuld din tid er. Derfor, i samarbejde med vores pålidelige bankpartner, garanterer vi dig en erhvervskontooprettelse inden for blot 72 timer. Ja, du læste rigtigt: 72 timer! Mens andre banker tager uger, bringer vi bankrevolutionen direkte til dig – hurtigt og effektivt.

  • Overførsler? Samme dag!

    I en globaliseret verden kan ventetid koste dig dyrt. Med vores system garanterer vi overførsler, der sker den samme dag. Vær foran dine konkurrenter ved at kunne handle øjeblikkeligt og styrke dine forretningsrelationer med hurtighed og pålidelighed.

  • Personlig rådgivning fra start til slut

    Når du beslutter dig for at åbne en erhvervskonto gennem os, får du mere end bare en konto. Vi er her for at hjælpe og guide dig gennem hele processen. Vi linker dig op med vores bankpartner, hvor du får tildelt en dedikeret kontomanager. Du er ikke bare et nummer i køen – du er vores prioritet.

  • Samarbejde med den bedste

    Vi har nøje udvalgt vores bankpartner for deres engagement i innovation, pålidelighed og fremragende kundeservice. Med vores hjælp kan du nemt og bekvemt oprette en erhvervskonto hos dem og få adgang til alle de fordele, de tilbyder.

  • Tilpasningsdygtig og fleksibel

    Verden ændrer sig konstant, og det samme gør forretningen. Med vores model kan du være sikker på, at du altid er i trit med de nyeste banktjenester og løsninger, der passer perfekt til dine unikke forretningsbehov.

Vi vender retur indenfor 12 timer.

Lad os tage en snak – kontakt os i dag

Velkommen til vores onboardingproces. For at sikre en gnidningsløs og effektiv onboarding, beder vi dig venligst indsende de nødvendige dokumenter gennem denne formular. Før du går i gang, er det vigtigt, at du har haft en samtale med et medlem af vores team. Dette er afgørende for at sikre, at alle forudsætninger er på plads, og at vi kan tilpasse processen til dine specifikke behov.

Dokumenternes format og fortrolighed:

Dokumenterne skal indsendes på dansk, i PDF-format, og forsyningsregningerne må ikke være ældre end 3 måneder. Vi oversætter selv alle dokumenter til engelsk for compliance-formål. Husk, at alt indsendt data behandles fortroligt, og vi benytter Safefiles som softwareudbyder for at sikre dine data.

Det er essentielt, at den e-mail og det telefonnummer, du opgiver, er dem, du bruger til din virksomhed. Disse oplysninger vil blive anvendt til personidentificering og 3D-godkendelse som det sidste skridt i onboardingprocessen.