Sikring af dine midler

Hvordan vores partnerbank beskytter dine penge

Når du beslutter at blive kunde hos vores partnerbank gennem os, kan du være sikker på, at beskyttelsen af dine midler er øverst på prioritetslisten, uanset hvilken valuta de er i.

Som en autoriseret Elektronisk Penge Institution (EMI) under den britiske lovgivning, sikrer vores partnerbank deres kunders midler gennem en proces kaldet ‘sikring’. Dette gøres ved konstant at adskille 100% af kundens midler fra bankens egne driftsmidler.

To valgfrie sikringsmetoder

Denne adskillelse af midler er en af to valgfrie sikringsmetoder, der er tilgængelige for EMIs under den gældende britiske lovgivning. Denne metode er i fuld overensstemmelse med de regulatoriske
forpligtelser og opnås ved (i) at placere kundernes midler i en separat konto hos en autoriseret kreditinstitution i UK eller det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde, eller (ii) investere dem i
sikre, likvide, lavrisiko aktiver placeret på en separat konto hos en autoriseret forvalter. Sådan en blanding af kontanter og aktiver har til hensigt at diversificere risikoen og optimere likviditeten.

Kontakt os i dag ved spørgsmål

Det er vores partnerbanks ansvar at have passende og veladministrerede sikringsaftaler designet til at sikre, at hvis de fejler, vil de adskilte midler, som holdes beskyttet og sikkert, IKKE blive betragtet som bankens midler. De vil i stedet blive brugt til at distribuere til kunderne på en rettidig og ordnet måde.

Andre kreditorer kan ikke gøre krav på de beskyttede midler. Kundernes midler er adskilt fra bankens driftsmidler enten i en sikringskonto hos en autoriseret bank eller som lavrisikoinvesteringer på en separat konto hos en autoriseret forvalter. Disse midler identificeres og administreres dagligt og forbliver beskyttet, indtil du beslutter at bruge dem.

For enhver afklaring angående ovenstående, er du velkommen til at kontakte os direkte.

Hvorfor vælge os?

Din forretning fortjener kun det bedste.

Forestil dig en verden, hvor banktransaktioner ikke kun er hurtige, men også pålidelige og omkostningseffektive. En verden, hvor du ikke behøver at vente uger for at få en erhvervskonto, eller dage for at sende en overførsel. Det lyder som fremtiden, ikke? Velkommen til fremtiden – og den starter lige her, hos os.

  • Lynhurtig kontooprettelse

    Vi forstår, hvor værdifuld din tid er. Derfor, i samarbejde med vores pålidelige bankpartner, garanterer vi dig en erhvervskontooprettelse inden for blot 72 timer. Ja, du læste rigtigt: 72 timer! Mens andre banker tager uger, bringer vi bankrevolutionen direkte til dig – hurtigt og effektivt.

  • Overførsler? Samme dag!

    I en globaliseret verden kan ventetid koste dig dyrt. Med vores system garanterer vi overførsler, der sker den samme dag. Vær foran dine konkurrenter ved at kunne handle øjeblikkeligt og styrke dine forretningsrelationer med hurtighed og pålidelighed.

  • Personlig rådgivning fra start til slut

    Når du beslutter dig for at åbne en erhvervskonto gennem os, får du mere end bare en konto. Vi er her for at hjælpe og guide dig gennem hele processen. Vi linker dig op med vores bankpartner, hvor du får tildelt en dedikeret kontomanager. Du er ikke bare et nummer i køen – du er vores prioritet.

  • Samarbejde med den bedste

    Vi har nøje udvalgt vores bankpartner for deres engagement i innovation, pålidelighed og fremragende kundeservice. Med vores hjælp kan du nemt og bekvemt oprette en erhvervskonto hos dem og få adgang til alle de fordele, de tilbyder.

  • Tilpasningsdygtig og fleksibel

    Verden ændrer sig konstant, og det samme gør forretningen. Med vores model kan du være sikker på, at du altid er i trit med de nyeste banktjenester og løsninger, der passer perfekt til dine unikke forretningsbehov.

Vi vender retur indenfor 12 timer.

Lad os tage en snak – kontakt os i dag

Velkommen til vores onboardingproces. For at sikre en gnidningsløs og effektiv onboarding, beder vi dig venligst indsende de nødvendige dokumenter gennem denne formular. Før du går i gang, er det vigtigt, at du har haft en samtale med et medlem af vores team. Dette er afgørende for at sikre, at alle forudsætninger er på plads, og at vi kan tilpasse processen til dine specifikke behov.

Dokumenternes format og fortrolighed:

Dokumenterne skal indsendes på dansk, i PDF-format, og forsyningsregningerne må ikke være ældre end 3 måneder. Vi oversætter selv alle dokumenter til engelsk for compliance-formål. Husk, at alt indsendt data behandles fortroligt, og vi benytter Safefiles som softwareudbyder for at sikre dine data.

Det er essentielt, at den e-mail og det telefonnummer, du opgiver, er dem, du bruger til din virksomhed. Disse oplysninger vil blive anvendt til personidentificering og 3D-godkendelse som det sidste skridt i onboardingprocessen.